  • Data: 2002-03-07 08:48:57
    Temat: Re: Czy bezrobotny moze odliczyc wydatki na studia ?
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy w tym przypadku rodzice moga sobie w swoim rozliczeniu odliczyc oplate
    za
    > studia ?
    > Gdzie mozna o tym poczytac bo stwierdzenia typu "wydaje mi sie" sa niezbyt
    > przekonujace jak dla mnie.
    > Czy objasnienia do wypelniania PIT 37 zawieraja jednoznaczne i precyzyjne
    > zasady kto i co moze odliczyc ??
    >

    > Jack

    -----
    Napewno przeczytasz o tym w ustawie podatek dochodowy od osób fizycznych.
    Art.27a punkt 1
    podpunkt 2 c o odpłatnym kształceniu w szkołach wyższych oraz
    art.27 punkt 11. prawo do odliczeń przysługuje podatnikowi kształcącemu się
    w szkole wyższej o ile nie ukończył 35 lat oraz podatnikowi na którego
    utrzymaniu jest osoba kształcąca.o ile nie ukończyła 25 lat i nie uzyskuje
    dochodów z pewnymi wyjątkami ale jeśli chcesz dokładnie sięgnij do ustawy.
    Jolka