eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy absolwent zakładający firmę jest zwolniony z ZUS ? › Re: Czy absolwent zakładający firmę jest zwolniony z ZUS ?
  • Data: 2004-10-29 07:16:05
    Temat: Re: Czy absolwent zakładający firmę jest zwolniony z ZUS ?
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "svobo" <s...@n...pf.pl> wrote in message
    news:clrj57$qp4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > http://ks.sejm.gov.pl/proc4/opisy/2790.htm

    Jest tam wzmianka o nowych stawkach ZUS i mam pytanie - Podstawa
    wymiaru skladki ma byc nie nizsza niz:
    "75% przecietnego miesiecznego wynagrodzenia w poprzednim kwartale,
    jesli podatek nalezny za ostatni rok podatkowy, od PRZYCHODU z
    pozarolniczej dzialalnosci. wynosi nie mniej niz 5060 zl."

    Od kiedy podatek placi sie od przychodu ?? Zawsze wydawalo mi sie ze od
    dochodu ale moze bylem w bledzie.

    Daniel