  • Data: 2007-06-28 03:45:23
    Temat: Re: Co ma zrobić?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "grzess" <k...@w...pl> wrote in message
    news:f5v4hm$o8e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i przewidziala ze nie zawarto umowy majątkowej, ktora rozszerzyłaby
    > wspolnosc ustawowa na ten samochód :)
    > chyba przeceniasz mozliwosci tej pani, trudno mi uwierzyc aby lepiej znala
    > regulacje krio niz updof, w ktorych widac kiepsko jej idzie
    > badzmy realistami...

    Ta pani nie myśli,
    ta pani ma dowód rejestracyjny z dwoma nazwiskami i jest pewna, że samochód
    jest współwłasnością (lub ktoś oszukuje)
    ta pani ma dowód rejestracyjny na jedmo nazwisko - nic nie da się
    wydedukować na temat wspówłasności samochodu.
    Należy wziąć inne papiery i iść piętro wyżej.

    Też mam samochód, który jest własnością żony, bo był jej przed ślubem.
    I nawet nam do głowy nie przyszło, że robić go wspólnym, bo po jaką cholerę.
    I wydaje mi się, że tak właśnie jest w wielu przypadkach.
    Drugi samochód kupowany później niby jest współwłasnością , ale nazwisko
    jest tylko moje w dowodzie.