  • Data: 2009-03-09 11:53:08
    Temat: Re: Co jest TH?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > momencie gdy dostaję zamówienie drukuję tą instrukcję i staje się ona
    > integralną częścią TH,
    > więc papier i toner powinny być chyba w dacie wydruku przeksięgowane
    > do kol 10, ale o ile jestem w stanie wycenić jedną kartkę, o tyle
    > toner nie wiem jak wycenić - podzielić jego cenę przez nominalną
    > wydajność?

    Zaraz, zaraz a co z prądem zużytym do druku?
    Jak będziesz sobie takie kłody walił pod nogi, to zamiast
    zarabiać będziesz liczył ile sznurka czy tasmy przypadło na paczkę.
    A te wszyskie dodatki masz tak ewidencjonować, żeby wszystko było
    zgodnie z przepisami, ale żeby nikt oprócz Ciebie lub bez Twojej pomocy nie
    był wstanie ustalić
    co się do czego zużyło i pamiętaj, że nigdy nic nie ma w fimie, wszystko
    jest zawsze juz zużyte ;-).