    From: "Czarek" <c...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: CZY JA DOBRZE ROZUMIEM? - samochód w firmie - raz jescze
    Date: Thu, 2 Oct 2003 00:57:26 +0200
    Sender: c...@s...onet.pl@bukowe2.espol.com.pl

    : Zeznaję że już się pogubiłem czy chodzi o "kilometrówkę"
    : czy samochód "firmowy". Najwyżej oberwę ;), ale to
    : przeczytam już jutro :)

    Chodzi o kilometrówkę, do takiej sytuacji się odnosiłem.

    : >+ Jeśli zostawianie samochodu na parkingu ma związek z przychodem
    : [...]
    : >+ to oczywiście. Powtarzam - związek z przychodem.

    : [dywagacja luzem]
    (ciekawe sprawy, ale pomijam)
    : [koniec dywagacji]
    :
    : Pytanie: czy założenie alarmu uznasz za KUP czy nie ?
    Jeżeli udowodnię, że konieczne było to do ochrony (samochodu, towaru w
    sklepie), za pomocą którego "mogę" (potencjalnie) wygenerować przychody w
    przyszłości (niezakłocone kradzieżami kontakty z klientami w podróżach
    służbowych, przedaż nieuszkodzonego towaru), to oczywiście uznam alarm za
    KUP.

    : Mniej ważne (IMO) czy chodzi o alarm w samochodzie czy

    : Ale jeśli samochód jest "na kilometrówce" - to można
    : uznać tylko te "operacje" które są "w celu DG" - a wtedy
    : masz oczywistą rację, czyli "jest problem".

    No to się rozumiemy.

    : Odniosę się już wyłącznie dla samochodu "firmowego" !
    (...):
    : >+ Szczególnie, że samochód prywatny, pod własnym domem, to
    : >+ chyba dla własnych celów, nie?
    :
    : Wyżej usiłuję podważyć tę opinię :)

    Ja mówiłem o prywatnym, a nie "służbowym" samochodzie

    Czarek

    PS
    Co oznacza IMO lub IMHO ?