    From: "Baton" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: CB radio...
    Date: Sun, 24 Oct 2004 17:13:57 +0200

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:clgg3p$8tu$1@news.onet.pl...
    > A w jaki sposób chcesz udowodnić ewentuelnej kontroli, że to radio było ci
    > potrzebne do osiągania przychodów?

    Przeciez duzo rzeczy sie kupuje na firme ktore wprost nie 'generuja'
    przychodow. Rownie dobrze mozna byloby sie obyc bez myszy komputerowej,
    dywanu w biurze, czy tez samochodu... I postepujac tak uks moglby polowe
    rzeczy okreslic jako zbedne i nie bedace kup. Pytanie tylko czy to ja mam
    udowodnic urzednikom ze dana rzecz mogla byc kup, czy tez uks ma obowiazek
    udowodnic mi rzecz przeciwna...

    Co do cb radia to zwiekszy ono efektywnosc podrozy, skroci jej czas,
    zredukuje koszty (mniej bladzenia) etc. - tak bym sie tlumaczyl... :)

    A czy zakup systemow nawigacyjnych (gps) jest wg Ciebie kup, dla firmy
    posiadajacej samochody i korzystajacej z nich?

    Pozdrawiam

    Baton