  • Data: 2004-10-24 17:27:48
    Temat: Re: CB radio...
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez duzo rzeczy sie kupuje na firme ktore wprost nie 'generuja'
    > przychodow. Rownie dobrze mozna byloby sie obyc bez myszy komputerowej,
    > dywanu w biurze, czy tez samochodu... I postepujac tak uks moglby polowe
    > rzeczy okreslic jako zbedne i nie bedace kup. Pytanie tylko czy to ja mam
    > udowodnic urzednikom ze dana rzecz mogla byc kup, czy tez uks ma obowiazek
    > udowodnic mi rzecz przeciwna...
    >
    > Co do cb radia to zwiekszy ono efektywnosc podrozy, skroci jej czas,
    > zredukuje koszty (mniej bladzenia) etc. - tak bym sie tlumaczyl... :)

> [...]

    Zauważ, że nie powiedziałem, czy zakup cb może czy nie może być kosztem.
    Nigdy nie miałem kontroli, ale rozmawiałem kiedyś z panią z UKS na temat czy
    mogę w koszty działalności (usługi informatyczne) wrzucić aparat cyfrowy. Po
    wysłuchaniu mojego uzasadnienia powiedziała, że ona by mi to spokojnie
    puściła, ale zna przypadek, kiedy w firmie stawiającej przekaźniki sieci
    komórkowej zostały zakwestionowane aparaty cyfrowe. Po prostu na pytanie
    kontrolera po co to jest nikt z obecnych przy kontroli nie potrafił
    powiedzieć ani po co ani co to ani gdzie to jest. A firma aparaty
    wykorzystywała aparaty do robienia dokumentacji postawionych przekaźników
    :-).

    Więc jeżeli sam jesteś sobie w stanie logicznie wytłumaczyć po co ci to, to
    myślę że i kontroler zrozumie.

    pozdrawiam

    --
    PawełJ