  • Data: 2006-08-23 22:55:25
    Temat: Re: Brak numeru NIP na Fakturze od ORANGE
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ecicns$r9t$1@news.task.gda.pl...
    > WItam.
    > Dostaje od jakiegos czasu Faktury VAT z Orange.
    > Niestety nigdzie nie moge odnalesc mojego NIP-u na tym
    > dokumencie.
    > Czy jest on konieczny ? Moze tylko ja go nie widze.

    Ja mam NIP u gory po lewej stronie (Nabywca:), pod adresem firmy,
    a nad "numerem konta Klienta".

    > Czy to rodzi jakies skutki podatkowe , ? Czy taka Faktura jest
    > wystawiona prawidlowo ?

    Nie mozesz odliczyc VAT. Mozesz teoretycznie brutto w koszty jako
    "inny dokument ksiegowy", bo nie jest to w ogole faktura VAT.

    Potrzebujesz korekt/not korygujacych do tych wszystkich faktur bez
    NIP aby wszystko bylo podatkowo OK.

    marekz