  • Data: 2006-11-30 09:17:50
    Temat: Re: Bony towarowe czy gotówka z ZFŚS
    Od: Wojciech Ratymirski <w...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Traszka napisał(a):

    > Czy na pewno wszystkie świadczenia rzeczowe oraz bony z ZFŚS są zawolnione
    > ze składek ZUS? Nie tylko do 380 zł rocznie? W tej kwestii ja proszę o
    > opinie i akty prawne.

    Z tego co wiem wszystkie.
    Podstawa to ROZPORZĄDZENIE ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 18
    grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad ustalania podstawy wymiaru
    składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe. Paragraf 2 pkt 19
    " Podstawy wymiaru składek nie stanowią następujące przychody [...]
    19 ) świadczenia finansowane ze środków przeznaczonych na cele
    socjalne w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,"

    380 zł to chyba tylko w dochodowym ma znaczenie.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski