eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBłędne zaksięgowanie opłaty wstępnej leasingu - jak poprawnie skorygować? › Re: Błędne zaksięgowanie opłaty wstępnej leasingu - jak poprawnie skorygować?
  • Data: 2008-10-20 16:42:21
    Temat: Re: Błędne zaksięgowanie opłaty wstępnej leasingu - jak poprawnie skorygować?
    Od: "Maciej Dobrzanski" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <s...@p...com> napisał w
    wiadomości news:gdi3e6$53e$1@achot.icm.edu.pl...

    > kwestię zapłaconych zaliczek na pdof? Za lipiec zaliczka zapłacona będzie
    > sporo za duża, za sierpień natomiast wyszłaby niedopłata. Czy można to
    > zinterpretować, że całościowo w rozliczeniu rocznym będzie jednak
    > nadpłata,

    Na podstawie art.44 ust 3f uopdof skłanialbym sie ku interpretacji, ze
    pomimo iz w sierpniu moja zaliczka bylaby nizsza od wymaganej w skali
    miesiaca, to jednak podatek okresla sie w skali od poczatku roku, a wiec tak
    naprawde niedoplata nigdy nie powstaje przy jednoczesnym podwyzszeniu KUP za
    lipiec w kwocie wyzszej niz obnizenie KUP za sierpień. Dobrze mi sie wydaje?

    Maciek