  • Data: 2008-08-28 18:32:04
    Temat: Re: Biurokracja i podatki srodowiskowe
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    r...@o...pl wrote:
    > Dobra, z innej beczki.
    >
    > Czy ktos tutaj skladal staroscie informacje o ktorej mowa w art. 17
    > ustawy o odpadach, po to zeby uniknac podwyzszonych oplat za
    > korzystanie ze srodowiska? Bo z tego co mi wychodzi to kazda
    > jednoosobowa firemka ktora ma komputer jest potencjalnym wytworca
    > odpadow niebezpiecznych w ilosci do 100kg rocznie i powinna zlozyc
    > taka informacje.

    A jak to policzyłeś, że tak z ciekawości spytam.

    > Nie mowiac o tym ze czytajac przepisy doslownie jesli sie wyrzuci taki
    > zuzyty toner czy tusz do smieci to te podwyzszone oplaty sa wieczne -
    > placisz za kazda dobe skladowania poza uprawnionym skladowiskiem a
    > przeciez smieci juz wywiezione :)

    Zgaduję, że sytuacja jest podobna jak w przypadku konieczności
    zgłaszania kont PayPal-a do NBP.

    Ktoś sobie coś tam kiedyś wymyślił, co może i nawet przez chwilę miało sens.

    Tyle tylko, że zmieniły się warunki brzegowe i nagle na stosowne
    przepisy "załapały" się setki tysięcy podmiotów.

    I gdyby owe podmioty zastosowały włoski strajk i zaczęły składać
    stosowne deklaracje to byłby koniec ...

    Piotrek