eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBiuro rach. - nowy klient prowadzacy juz dzialanoscRe: Biuro rach. - nowy klient prowadzacy juz dzialanosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Biuro rach. - nowy klient prowadzacy juz dzialanosc
    Date: Mon, 10 Jun 2002 09:03:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <3...@i...pl>
    References: <ae0c9s$j9$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pg15.torun.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1023701841 19538 213.77.245.15 (10 Jun 2002 09:37:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jun 2002 09:37:21 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl,en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.0rc1) Gecko/20020417
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:60603
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik rychu napisał:
    > Witam jest sobie male biuro rach. ktoremu sie trafia klient prowadzacy juz
    > dzialanosc i rozliczajacy sie w KPiR.
    >
    > Jak postapic ....wklepac wszystkie dotychczasowe zapisy z jego ksiazki do
    > programu, wpisac jedna kwota, a moze nic nie wpisywac a jedynie uwzgledniac
    > przy obliczaniu dochodu?

    Hmm... generalnie zrób jak Ci wygodniej, ale ja w takich sytuacjach
    wpisuję sumę dotychczasowej książki w 2 pozycje (przychodów i kosztów
    z reguły programy nie pozwalają wpisać w jednej "linii").
    Niektóre programy maja uwzględnioną taką funkcję, np. symfonia ma
    miejsce, do którego wpisuje się sumy z poprzednich miesięcy.
    Czasami klient sobie życzy, żeby "wszystko było w jednym miejscu", ale
    to dodatkowo kosztuje (bo to robota głupiego).
    Jak masz wpisane poprzednie miesiące to zawsze łatwiej - masz wszystko
    w jednym miejscu. Ale jeżeli nie wpiszesz i bedziesz sumować książke
    papierową z tym co masz w komputerze, to też się nic złego nie stanie,
    tylko trochę to niewygodne. No i program nie zrobi Ci poprawnie PITa
    (o ile ma funkcję wydruku PITów).

    Maddy


    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1