  • Data: 2007-02-27 11:33:59
    Temat: Re: Bank - historia transakcji
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:es13h8$tft$1@news.onet.pl...
    > czyli jak kupowalem mieszkanie na poczatku 2003 to bank moze mnie wzywac
    > na pokazanie zrodel srodkow na to mieszkanie do konca 2009 ?

    Wzywać sobie może.
    Posiadać nie musisz.
    Gorzej jak te środki nie wynikają z Twojego pita (którego posiadają
    przecież) - wtedy możesz mieć problem.

    Natomiast papiery związane z mieszkaniem (o ile je odliczałeś) musisz
    posiadać 5 lat od końca roku w którym skończyłeś je odliczać.
    Czyli możliwe że znacznie dłużej niż do 2009.