  • Data: 2007-02-27 13:06:19
    Temat: Re: Bank - historia transakcji
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież to że Ty, nie masz PIT sprzed dalej niż 5 lat nie oznacza że US
    > go nie ma.
    > Mają i nie wzywają wszystkich, tylko tych co to im z pitów takie dochody
    > nie wynikają.

    No i co z tego skoro mowisz ze miales dochody od ktorych nie zaplaciles
    podatku i nie zaplacisz bo sie przedawnil ?
    Chyba nie rozumiem tych zasad ;)
    Wiem jednak ze jest skrajnym chamstwem w ogol wprowadzanie podatku od
    darowizn w ramach najblizszej rodziny i to w tak smiesznej sumie (jakies
    150zl miesiecznie od rodzica ;).