  • Data: 2003-05-12 21:29:01
    Temat: Re: BSA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 May 2003, pix wrote:

    >+ > Bo "kumpel kumpla mojego kumpla" miał z nimi problem i stracił dużo ...
    >+ > A zaczęło się od niepłacenia podatków i kontroli z Urzędu Skarbowego.
    >+
    >+ A możesz napisać coś bliżej bo nie bardzo rozumiem
    >+ co ma do tego US - zbieg okoliczności czy jak ?

    Sądzę że "brak cywilizowanego prawa" (ma do tego).
    Znaczy: niewłaściwa interpretacja "tajemnicy skarbowej".
    FYI: aczkolwiek nie wiem czy owo prawo (np. ze względu na UE)
    nadal obowiązuje - ale w Niemczech podatnik miał obowiązek
    wykazania przyjętych i wystawionych łapówek i zaliczenia
    ich odpowiednio w przychody i koszt(!).
    I US nie miał prawa powiadamiać policji... chyba że był
    wykazany koszt łapówki a brak było przychodu :> - bo
    sama łapówka to nie jego (US) działka :>
    Wcale nie twierdzę że takie prawo jest dobre.
    Ale pokazuje co to jest "poszanowanie dla prawa" !

    pozdrowienia, Gotfryd