eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBLAD w PIT 37? Ulga budowlana - ZNIKAJACA czesci odliczenia?? › Re: BLAD w PIT 37? Ulga budowlana - ZNIKAJACA czesci odliczenia??
  • Data: 2002-03-18 08:14:12
    Temat: Re: BLAD w PIT 37? Ulga budowlana - ZNIKAJACA czesci odliczenia??
    Od: "nowac" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co ma to do rzeczy. Czy fakt, ze zaplacone zostaly mniejsze zaliczki,
    > niz byc powinny pomniejsza wysokosc ulgi mieszkaniowej?
    bo dostane bialej goraczki - pewnie ze nie ma nic do rzeczy twoja zaliczka,
    jeszcze raz od poczatku
    z pitu wynika ze "116 "Podatek po odliczeniach" - 22207,64" - tak?
    tzn ze tyle powinienes za 2001 rok ZAPLACIC fiskusowi i dokladnie tyle
    pomniejsza sie przyslugujace tobie odliczenie i nie chce mi sie wiecej
    pisac bo chyba i tak to nic nie zmieni
    podam ci taki przyklad - ja nie zaplacilem w ub. roku ani 1pln podatku(a
    dokladniej zalicki na ten podatek) a powinienem np tyle co ty 17kpln - czy
    to twoim zdaniem oznacza ze powinienem cala kwote przyslugujacych mi
    odliczen na drugi rok???!!!!!
    BZDURA