  • Data: 2003-01-10 18:54:07
    Temat: Re: BIG PROBLEM - porazka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piszesz dość niejasno, więc i moja odpowiedź będzie dość ogólna. Zarówno ZUS
    jak i podatek możesz uregulować z opóźnieniem i wyrównaniem należnych
    odsetek. W ten sposób unikniesz kary za niezapłacenie. Po prostu składasz
    odpowiednie deklaracje za kolejne miesiące teraz. Jeśli deklaracje były już
    złożone, to składasz korekty. Jak to jednak zaksięgować nie jestem w stanie
    Ci powiedzieć, gdyż po pierwsze zbyt zawile to wywiodłeś, a po drugie nie
    znam się aż tak na tym.
    Mogę zaproponować, byś z tym całym nabojem poszedł do jakiegoś doradcy
    podatkowego, ale oczywiście to będzie niestety kosztowało. Jednak byc może
    mniej, niż kara, gdy urzędy się zorientują w brakach.