  • Data: 2003-11-14 19:28:39
    Temat: Re: Awaria dysku z Płatnikiem
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Maroszek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bosmto$95c$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Wczoraj padł mi dysk, na którym miałem Płatnika wraz z potwierdzeniami
    > wysłania dokumentów do ZUS, których jeszcze nie wydrukowałem.
    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Z tego co wiem, posiadanie
    > wydrukowanych potwierdzeń jest obowi?zkowe.

    powodzenia z odzyskiwaniem danych z nowego platnika. Sam znam tem bol.
    Jezeli baza byla w Accesie to no problem ale jak w sql'u to juz gorzej ale
    tez nie tak tragicznie.
    Byle udalo sie odzyskac katalog z Microsoft SQL serwer.
    Pisalem o tym troche na grupie pl.comp.os.ms-windows.win9x ostatnio.
    Jezeli dysk martwy to pozostaje nam firma robiaca odzysk danych ale koszt
    tego to od kilkuset zl wzwyz no i czasami wyprawa do odleglego miasta no i
    trzeba to jeszcze spowrotem umiescic w platniku a niewielu sie na tym
    wyznaje czasami.
    takie dane czesto moga nie miec zadnej wartosci ze wzgledu na bledy odczytu.

    Mysle ze na ewentualne zamydlenie oczu urzedasom wystarczyloby orzeczenie z
    serwisu ze w takim to a takim dniu nastapila awaria systemu uniemozliwiajaca
    odzysk danych. Nikt za to nie powiesi grunt ze udalo sie deklaracje wyslac w
    terminie. Life is brutal niestety.