eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAwaria dysku z Płatnikiem › Re: Awaria dysku z Płatnikiem
  • Data: 2003-11-12 22:18:10
    Temat: Re: Awaria dysku z Płatnikiem
    Od: "Oberfeldkurat" <k...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wczoraj padł mi dysk, na którym miałem Płatnika wraz z potwierdzeniami
    > wysłania dokumentów do ZUS, których jeszcze nie wydrukowałem.
    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Z tego co wiem, posiadanie
    > wydrukowanych potwierdzeń jest obowiązkowe.

    Posiadanie wydrukowanych potwierdzeń nie jest obowiązkowe. Co więcej,
    posiadanie potwierdzeń w jakiejkolwiek formie nie jest obowiązkowe.
    Obowiązkowe jest natomiast pobranie potwierdzenia odbioru przez ZUS wysyłki
    pliku (par.8 ust.2 rozp. MPiPS z 3.07.2001r. - Dz.U. Nr 73). Szanowny pan
    minister nie raczył napisać co dalej - wydrukować, zachować czy wsadzić w
    buty.

    Obowiązkowe jest natomiast posiadanie wydrukowanych zgłoszeń do ubezpieczeń
    (i wyrejestrowań), natomiast dokumenty rozliczeniowe i zgłoszenie płatnika
    składek można mieć w formie papierowej lub elektronicznej.

    A może najszybciej i najtaniej wyjdzie odtworzenie dokumentów plus
    ewentualne wysłanie części (gdzie chcesz mieć potwierdzenia odbioru)
    ponownie do ZUS w formie korekty?

    --
    Pozdrawiam

    Andrzej K

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1