  • Data: 2008-04-19 18:54:55
    Temat: Re: Auto (stare!) jako Ś.T. Jaka wartość początkowa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Apr 2008, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Scobowski" <scobiki_tego_nema@_itego_icpnet.pl> napisał
    >
    > Niby ma znaczenie czy będziesz za to płacił z lewej kieszeni czy z prawej?
    > Jeśli nie o koszty chodzi, to wrzucanie tego do działalności jest kompletnie
    > bezsensowne.

    Ja to rozumiem tak: o koszt z tytułu rat amortyzacyjnych mu nie chodzi,
    bo (przynajmniej na razie) pożytek z tego żaden.
    Ale VAT od eksploatacji by go urządzał *bez limitu*, a w tym momencie
    całkiem deficytowa dzialalność może mieć całkiem realny VAT do zapłaty.
    Przecież żeby zarobić jakieś 1000 zł (miesięcznie) na ZUS i choćby część
    kosztów, trzeba od klientów skasować ze dwie stówy VAT.
    Dochodu zero, a VAT jest :), i co gorsza Scob go "widzi" i to go boli ;)

    pzdr, Gotfryd