    From: Schpakoo! <s...@u...krak.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Apteczka samochodowa w koszty?
    Date: Mon, 21 May 2007 14:33:43 +0200

    Dnia Mon, 21 May 2007 11:39:05 +0000 (UTC), m...@N...gazeta.pl
    napisal(a):

    > 1) taki obowiązek jest
    > 2) nawet gdyby go nie było:
    > czy to oznacza, że nie mogę wliczyć w KUP:
    > - benzyny 98, ponieważ nie ma obowiązku jej używania? (mogłem kupić tańszą)
    > - kosztów myjni - nie ma obowiązku mycia samochodu?

    Dyskusja jest trudna, naklady ponoszone na srodki trwale majace zapewnic im
    sprawnosc w zakresie pozostawania w zwiazku z uzyskiwanym przychodem sa jak
    najbardziej kosztem. Watpliwosci przy dywanikach , IMHO, moglyby wystapic.
    A jezeli chodzi o myjnie, to kilka lat temu kontrola US czy UKS, juz nie
    pamietam, wyrzucila nam (spolka prawa handlowego) z kosztow faktury za
    myjnie. Stwierdzono, ze pracownik, ktory ma w dyspozycji pojazd ma go myc
    na wlasny koszt. Idioci skonczeni. Olalismy serdecznie jakiekolwiek
    protesty bo nam szkoda bylo tonera, ale taka jest rzeczywistosc.
    Upierdliwosc kontroli rosnie wprost proporcjonalnie do deficytu panstwa, co
    w zwiazku z fatalnym prawem daje w efekcie to co mamy.

    --
    Pzdr, Schpakoo!