  • Data: 2007-05-21 13:41:18
    Temat: Re: Apteczka samochodowa w koszty?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:1972705885.20070521152928@pik-net.pl...

    > Dywaniki dostałem za darmo, bez oleju czy paliwa samochód nie
    [...]

    Nieoptymalnie. Ja tam dywaniki dostałem bardzo drogo, z 22% VAT,
    natomiast goły samochód potaniał o cenę dywaników. :-) Ale
    rzeczywiście idziemy już w poboczne tematy.

    Natomiast co do apteczki, w moim przypadku jest ona związana z
    uzyskiwaniem przychodów bo jej istnienie powoduje, że bezpieczniej
    się czuję w samochodzie :-))). Wliczyłem. :-) A co do braku
    obowiązku, to też miałem wrażenie, że obowiązek nie istnieje, choć
    ktoś w wątku napisał inaczej.

    marekz