  • Data: 2006-06-02 10:47:21
    Temat: Re: Apel
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e5p2h8$8g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

    > Ja wiem, umiejętność czytania ze zrozumieniem, zwłaszcza czytania
    > ustaw nie jest tu obowiązkowa.
    > Tylko dlaczego przed przeczytaniem ustawy o doradztwie podatkowym
    > jakoś się mogłeś powstrzymać zanim napisałeś swój och! jakże dowcipny
    > i cięty komentarz??

    Pardon? Nie pomyliłaś mnie z kimś przypadkiem?

    Gwoli wyjaśnienia - pokusiłam się o komentarz (żartobliwy, a nie złośliwy),
    ponieważ Twoja wypowiedź była nielogiczna.
    Napisałaś, że nie masz uprawnień, by udzialać prywatnych porad (btw - a do
    udzielania konsultacji grupowych masz?)
    Skoro tak napisałaś, to znaczy, że uprawnień po prostu defaultowo nie masz,
    a więc zapłacenie Ci za porady na priva nie spowoduje, że owe uprawnienia
    zyskasz w automagiczny sposób.
    Czy jeszcze coś wyjaśnić? Mam nadzieję, że nie, bo nie lubię tłumaczyć
    oczywistości, podobnie zresztą jak i dowcipów.

    --
    Nixe
    [btw - jestem kobietą]