  • Data: 2005-09-16 08:40:07
    Temat: Re: Aparat, lampa, amortyzacja
    Od: "miszka_" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...a co ten rok ma mieć do czynienia ? :)
    > Rok jest dla przypadku kiedy coś NIE zostało uznane za ST, mimo że
    > przekraczało ceną 3500 zł itp !
    > A przecież aparat *uznałeś* za ST.

    Dziękuję jak nie wiem co.

    A z rokiem ?

    Patrzyłem na czyny i interpretacje, a były one takie:
    Zakup poniżej 3500.
    Wpis do EST.
    Jednorazowa amortyzacja.

    Po dokupieniu przed upływem roku czegokolwiek co powodowało że suma WP i
    "dokupienia" >3500
    Wycofanie z kosztów i poddanie normalnej amortyzacji.
    Potwierdzenia takiego sposobu postępowania nie znalazłem w żadnym prawie.
    Druga strona medalu ... nikt (żaden kontroler i biegły) do tego nie miał
    zastrzeżeń.

    --

    Pzdr.
    miszka_