  • Data: 2002-10-04 18:48:06
    Temat: Re: Anulowanie darowizny?
    Od: "tomas" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnap86rn.bag.joshua@pingwin.ani...
> [...]
    > A teraz szczegóły: ojciec stwierdził że przepisze na mnie starusieńkie
    auto,
    > którym jeżdżę od dawna... Niestety, założyłem że wie co robi i
    > przekalkulował co i jak - ale... tak nie było. Autko jest stare, ale z
    dużym
    > (choć słabym) silnikiem, ja mam 26 lat i nie mam historii OC - więc OC
    > wyniesie 1800zł rocznie zamiast 700! Nie muszę dodawać że jest to
    kwota
    > totalnie absurdalna przy obecnej wartości auta...
    >
    > Będę wdzięczny za pomoc - co robić w tej sytuacji? Bo płacenie takiego
    OC
    > wykluczam z góry...
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Jacek Osiecki
    Odwołać darwoziny nie można tak sobie, tylko w wyniku wybitnej
    niewdzięczności strony obdarowanej, i to jeszcze w sądzie. Ale teraz ty
    możesz podarować ojcu 1/2 udziału w samochodzie i stanie się on
    współwłaścicielem i składki będą dalej na niego, musisz jeszcze tylko
    popytac jak to przyjmie wydział komunikacji i tow ubezp. ale powinno
    wszystko grać. Pozdrowienia Tomek.