    From: "Jerry \(FTP\)" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja jeszcze raz
    Date: Fri, 12 Mar 2004 08:27:34 +0100

    > w tym przypadku najlepiej amortyzowac wg art.22k ust 5
    >
    > rok 2004: roczny odpis za 10 miesiecy wynosi 2336.5 i mozna go dac w
    koszty
    > juz w miesiacu lutym - do konca roku nie amortyzujemy
    > rok 2005 - bez znaczenia czy wybiezemy metode degresywna czy liniowa ze
    > wspolczynnikiem 2 pozostalo do odpisania (netto)=2336.5
    > jedna rata wynosi 4673*0.6/12=233.65 a wiec środek zamortyzuje sie juz w
    > paxdzierniku w sumie 20 miesiecy
    >
    > Atomek

    Witam.
    Dzieki !
    Nareszcie mam problem rozwiazany.
    To jeszcze jak tak nam dobrze idzie :), to prosze o taka informacje:
    1. Jak juz zamortyzuje notebooka, i chcialbym go "zdjac" ze stanu, to
    najlepiej sprzedac go na fakture za cene ustalona samodzielnie, zaplacic
    pod. doch i vat?
    A moze sporzadzic np. protokol uszkodzenia "naprawa przekracza koszt
    urzadzenia" i zdjąc go ze stanu bez placenia?

    2. Jesli mam na ewidencji wyposazenia jakies urzadzenia to moge je "zdjac"
    podobnie?

    Pozdrawiam
    Jerry