  • Data: 2003-01-16 08:59:00
    Temat: Re: Amortyzacja ST
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > "Leszek" <l...@g...pl> wrote in message

    > "obilo mi sie o uszy", ze pod tym wzgledem niewiele sie zmienilo.
    > Raty amortyzacyjne odliza sie od mieisaca nastepnego od dooania,
    > mozna tez W MIESIACU oddania odpisac CALOSC jesli
    > wartosc poczatkowa nie przekracza 3 500 PLN.

    No, zmieniło sie sporo - doszła zupełnie nowa mozliwośc amortyzacji
    fabrycznie nowego środka trwałego - 30% w miesiącu oddania do
    uzytkowania (nie dotyczy samochodów, nieruchomości i grupy 8). Potem do
    końca roku juz nic, a od nowego roku wybieramy dowolna metode i
    amortyzujemy reszte juz tradycyjnie.
    Bardzo opłacalne w ostatnim kwartale roku :-)))

    Oj Bogus, przysypiasz... ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk