  • Data: 2009-06-02 17:22:16
    Temat: Re: Allegrowicze strzeżcie się!!!
    Od: "JaWojownik" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdaje sie

    > nie ma

    A własnie ze jest. W PIT-37 Jakaś czwarta rubryka niżej od dochodów z umowy
    o pracę, gdzieś w pobliżu rubryki z dochodami z umowy o dzieło jest rubryka
    o dochodach z pozarolniczej działalności gospodarczej. Z tym że ja nigdy jej
    nie wypełniałem i nie wiem kogo ona tak naprawdę dotyczy.

    > Tak.

    Wiele Twoja odpowiedz nie wnosi. Nawet nie dowiedziałem się z niej czy
    musze płacić jakiś dodatkowy ZUS jak bym chciał pohandlowac na allegro
    wieczorami po pracy. Pracuję na etacie na umowę o pracę i tam mi już
    odprowadzaja ZUSy....