  • Data: 2002-01-31 15:22:03
    Temat: Re: Ale mam przesrane
    Od: "norbert" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No
    wiec mam to juz za soba.
    Jak kiedys nie doplacilem cztery zl to od razu dzwonili
    Ale jak prawie cztery tysiace nadmiarowe lezaly na Vacie w dodatku z
    dopiskiem
    vat za sierpien to nikt nie dzwonil.>
    Lezaly piec miesiecy.
    I wiedzialy panie ze zaplacilem dwa razy .
    Napisalem podanie zeby przeksiegowac ta kase na ryczalt
    i pani nawet sama policzyla odsetki.
    Na vacie pani zaproponowala zebym sobie ten vat odliczyl od nastepnych m-cy.
    Ale poprosilem o przeksiegowanie na ryczalt.
    Moze nie mieliby na te zwroty.
    Generalnie to jestem zadowolony
    panie byly mile i pomogly.
    Ale co ciekawe DG prowadze lat szesc i widze coraz mniejsze kolejki
    a wlasciwie ich brak.
    Jak juz spotykam kogokolwiek w pokoiku US to przewaznie pyta o mozliwosc
    zamkniecia DG.
    No wiec chyba za ciekawie to nie jest.
    Cala impreza kosztowala niewielkie odsetki ktore z ulga zaplacilem.
    no i to piwo wypite z zalu wczoraj i radosci dzisiaj.
    Pozdrowka
    Norbert