  • Data: 2010-10-23 09:57:48
    Temat: Re: Abonament w kosztach firmy
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-20 12:09, SDD pisze:
    > Użytkownik "Tomy M."<t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Jesli w sposob rozsadny potrafisz uzasadnic zwiazek tego abonamentu z KUP.
    > Na przyklad w celu obserwowania sytuacji na rynku, albo analizowania rynku
    > docelowego ogladaczy poszczegolnych platnych TV z pakietu, to moze moze....

    Przygotowuję reklamy, spora ich część dotyczy rynku PAY TV.
    Nie zawsze są to reklamy video, najczęściej internetowe.
    Muszę być na bieżąco w tym temacie. Mam również sporą
    kolekcję reklam na dysku w tunerze PVR, a tuner podłączony
    jest do komputera przez kartę video do grabowania.
    Czy to wystarczający powód?

    Tomy M.