    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: A propos VI dyrektywy i potwierdzenia dostawy
    Date: Mon, 27 Sep 2004 07:19:46 +0000 (UTC)

    Karpow <n...@n...pl> wrote:
    > Wed?ug mnie zawsze mo?esz powo?a? si? na VI dyrektyw? i wykaza? niezgodno??
    > naszego przepisu z ni? tylko dalsza droga mo?e by? us?ana kolcami ale jak
    > s?odkie mo?e by? zwyci?stwo :-).

    No cóż, w sytuacji, kiedy nie mam szans wyciągnąć potwierdzeń od wszystkich
    kontrahentów, to jedyne, co mi pozostaje. Stawka jest spora, bo VAT od tych
    wszystkich faktur... brrr... Wolałbym nie być tym pierwszym, który się
    będzie potykał z US. Szczególnie, że najpierw musiałbym zapłacić ten VAT,
    a dopiero potem mógłbym się procesować :(

    P.