    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Date: Tue, 18 Apr 2006 18:07:27 +0200

    Andrzej Lawa wrote:

    > Typowa "polaczkowa" zawiść?

    Dlaczego zawisc? Mowie co mysle - umowy o dzielo to powazna konkurencja
    dla mnie, a konkurencja bierze sie z roznicy miedzy podatkiem 10% a
    40%...

    > ATSD to za to "wolni strzelcy" nie mogą sobie niczego wliczać "w koszta".

    Trudno. Teraz beda mogli zalozyc DG. Im mniejsza roznorodnosc
    "podatnikow" tym wieksze uproszczenia. Jeszcze zeby wszycy musieli byc
    vatowvami to bym mial w koncu problem z podpisywaniem umow z glowy ;)

    --