    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 50% KUP tylko dla umów cywilnoprawnych?
    Date: Wed, 21 Mar 2007 20:04:19 -0500

    "wozik" <m...@g...com> wrote in message
    news:1174461611.592051.25250@e65g2000hsc.googlegroup
    s.com...
    Jestem zatrudniony na umowie o pracę i wykonuję w pracy czynności
    podlegające prawom autorskim. Mój pracodawca nie stosuje jednak 50%
    KUP. Słyszałem, że jesli uzyskam od pracodawcy zaświadczenie ile czasu
    mojej pracy poświęcam na pracę twórczą (np 80%) to będę mógł dokonać
    rozliczenie roczne stosując 50% koszty uzyskania przychodu. Czy jest
    to prawda także dla UMOWY O PRACĘ czy tylko dla umów cywilnoprawnych?

    Kiedyś było to prawdą. Można byłą tak rozliczać umowę o pracę.
    Czy się coś zmieniło to nie wiem w tej chwili. Przypomnij sobie, że była z
    jakieś rok temu straszna awantura o to.
    Głośno było bo chcieli obciąć 50% koszty wykładowcom na uczelni. Czy ta
    nowelizacja przeszła czy nie, to nie wiem, bo potem juz tego nie śledziłem.