  • Data: 2002-07-09 11:03:17
    Temat: Re: 3% podatek od softu
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ryszard" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:afurk9$4q8$1@news2.tpi.pl...
    > Tak sobie wykombinowałem:
    > Napisałem soft, jako osoba fizyczna.
    > Moja żona ma firmę, na ryczałcie od przychodu, która min. handluje softem.
    > Oto mój przepis na niski podatek:
    > 1. Sprzedaję soft firmie mojej żony, po 1zł /sztuka (od tego odprowadzę
    > podatek 19% od 0,50zł, ponieważ połowę ceny zaliczam jako 50% kosztów
    > uzyskania).
    > 2. Firma mojej żony sprzedaje soft po cenie np. 100zł (przy ryczałcie od
    > przychodu, dla sprzedaży podatek wyniesie 3% od 100zł, czyli 3zł).
    >
    > Co Wy na to?

    ja na to, ze kazdy odpowiada za siebie
    (jak mowila mila Pani w urzedzie skarbowym)...

    Ale jak cie Urzad dorwie, to bedzie goraco...

    A bedzie goraco, bo (choc nie pamietam numerka),
    to jest paragraf na takie "ulozenie" cen przy sprzedazy
    "w rodzinie", by razaco odbiegaly od rynkowych,
    a podatek byl mniejszy.

    Boguslaw