  • Data: 2002-11-08 20:45:51
    Temat: Re: 21 jeden dni robioczych czy dni jako dni ? :)
    Od: "-= D r a g o n =-" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    21 dni kalendarzowych, nieważne co się dzieje w ciągu tego terminu, ważne
    jaki jest ostatni dzień (czyli 21 dzień), jeżeli ostatni dzień terminu jest
    dzniem wolnym od pracy, swiętem lub niedzielą to termin (21 dzień)
    przechodzi na pierwszy dzień roboczy po wolnym dzniu, święcie lub niedzieli.
    Termin zaczyna się od następnego dnia po podpisaniu protokołu kontroli.
    Tak na wszelki wypadek zapytaj "uprzejmie fiskusa" kiedy mija ci termin, ale
    jak znam życie odpowiedzą tak że będziesz wiedziałmniej niż teraz.
    Powodzenia.