  • Data: 2003-09-18 17:57:04
    Temat: Re[2]: Sprzedaz dwoch sprzedawcow
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 18 września 2003 o godzinie (13:37:53) napisano:

    GSn> Praktyczne nie. Ale wiem że już kiedyś cytowałem opis w którym
    GSn> było powołanie NSA że "nie ma przeszkód".

    To wiem. A dla potomnych to moge nawet zacytowac jeden z wyrokow NSA:
    III SA 8008/98
    "Nie stanowi przeszkody w obniżeniu podatku należnego fakt wystawienia
    faktury przez dwóch sprzedawców, jeżeli każdy z nich jest
    zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług, posiada numer
    identyfikacji podatkowej i nie korzysta ze zwolnienia podatkowego.
    Takie faktury sprzedaży są wystawione zgodnie z art. 32 ustawy z 1993
    r. o VAT, bowiem żaden przepis tej ustawy nie zabrania wystawienia
    dokumentu sprzedaży przez więcej niż jednego podatnika podatku VAT."

    GSn> Faktura jest
    GSn> jedna, druga strona bierze kserokopię z informacją gdzie
    GSn> leży oryginał :) Nie mam czasu na odszukiwanie szczegółów :(,
    GSn> jak nikt nic więcej nie skomentuje to *może* wieczorem...

    Skomentuj. Szukam potencjalnych problemow, chocby technicznych, ktore
    moga sie w przyszlosci objawic. Pierwszy jaki mi sie widzi, to ze w US
    mogli nie czytac wyrokow NSA... ;)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl