eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRejestracja działalności gospodarczej przez internet (Poznań) › Re[2]: Rejestracja działalności gospodarczej przez internet (Poznań)
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re[2]: Rejestracja działalności gospodarczej przez internet (Poznań)
    Date: Sun, 3 Aug 2003 22:05:40 +0200

    On Sun, 3 Aug 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
    >+ Pelna zgodnosc :)

    To OK :)
    [...]
    >+ GSn> pozdrowienia, Gotfryd
    >+ GSn> (z wpisem z nazwą skróconą :))
    >+
    >+ Czy dodasz, ze z wpisem sprzed 1 stycznia 2001?

    Dodam że w września 2001 :)

    >+ GSn> Zeznaję że podstawy prawnej do żądania n.s. nie znalazłem.
    >+
    >+ Podstawa jest, ale dotyczy innej sprawy oraz innych podmiotow :)

    :)
    Ano własnie - IMHO byłoby na miejscu jakby wprowadzić ujednolicenie.
    Ponieważ nazwa skrócona pozwala skracać *nie tylko* "sp.z o.o."
    ale również resztę członów - sprawiedliwość społeczna się prosi ;) !
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający z grupy na parę dni)