  • Data: 2008-01-24 23:11:31
    Temat: Re: 1% od ryczałtu na OPP
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:fmoklh$s1h$1@news.onet.pl...

    > cholera jasna, ale zdziercy!

    Wg mnie zapis nadaje się do zaskarżenia, albo uwzględniając równowagę
    praw, podatki dla US też powinno się wpłacać, potrącając koszty przelewów.
    :)

    Może należało by powołując się na ustawę o dostępie do informacji
    publicznej, wezwać US, do przekazania informacji jakie były w naszym
    przypadku koszty przelewu i jaka kwota trafiła w rzeczywistości do OPP. Po
    wyprodukowaniu i wysłaniu kilku milionów pism, na ten temat może doczekamy
    się poprawki do w/w ustawy.

    A już na pewno należało by spreparować wiadomość i rozesłać do wszelkich
    mediów, z opisem problemu, że w rzeczywistości, przy podatku należnym w
    wysokości 100-300 zł, tak naprawdę organizacje pożytku publicznego tak
    naprawdę nie dostaną nic, po wprowadzeniu ulgi na dzieci może być całkiem
    sporo takich osób.