    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: *1.22
    Date: Tue, 04 Nov 2008 23:48:05 +0100

    Scowron wrote:
    [...]
    > Kwoty zaokrąglamy do dwóch miejsc po przecinku.

    Nigdzie nie napisałem że jest inaczej.

    > Podaj przykład kwoty dla której te dwa sposoby liczenia dają inne wyniki,
    > zakładając że liczymy VAT dla jednego przedmiotu(jedna pozycja na
    > fakturze).

    Jak już pisałem w innych częściach wątku, nie podam takiej kwoty, bo jej nie
    ma. Jednak w/w kwestia (rozdzielności i zaokrąglania) zdecydowanie wykracza
    poza matematykę z podstawówki.

    W szczególności wzór który podałeś, aczkolwiek w sposób oczywiście
    prawdziwy, nie był na temat tego wątku.

    p. m.