  • Data: 2006-09-03 08:34:44
    Temat: Raport dobowy 365 razy w roku
    Od: "SQ5BE" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Od 1 wrzesnia mam kase fiskalna, dowiedzialem sie, ze raport dobowy jestem
    zobowiazany dokonywac codziennie niezaleznie czy jakas sprzedaz byla, czy
    tez nie. Przepisy mowia o "kazdym dniu sprzedazy" czy nalezy to rozumiec, ze
    dzien sprzedazy to dzien w ktorym miala miejsce sprzedaz, dzien w ktorym
    sprzedaz mogla miec miejsce, kazdy dzien w roku?
    Sadze, ze moje pytanie jest banalne ale jak do tej pory nie udalo mi sie
    znalezc na nie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Pawel