  • Data: 2009-10-08 07:00:41
    Temat: Rachunek za taxi, jak to rozliczyć
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wczoraj auto odmówiło mi posłuszeństwa, musiałem skorzystać z Taxi (miałem
    umówione spotkanie)
    Oczywiście wsiadając poprosiłem o fakturę, a potem dostałem:
    Paragon fiskalny, typowy wydruk z Vat
    Rachunek wypisany odręcznie z nadanym numerem i moimi danymi.

    No i teraz jak zaksięguję rachunek to Vat nie odpiszę.
    Paragonu nie mogę zaksięgować, bo nie ma na nim moich danych.
    Czy taksówkarz się pomylił bo 2-krotnie będzie miał przychód (raz z
    paragonu, raz z rachunku)
    Czy w gąszczu przepisów, rozporządzeń i innej radosnej twórczości
    przedstawicieli narodu, dla taksówek obowiązują jakieś inne wytyczne.

    Pozdrawiam
    boropi