eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiROCZNY KALKULATOR PŁAC 1.1 <---------------------- ZA DARMO!!! › ROCZNY KALKULATOR PŁAC 1.1 <---------------------- ZA DARMO!!!
  • Data: 2002-05-27 10:35:25
    Temat: ROCZNY KALKULATOR PŁAC 1.1 <---------------------- ZA DARMO!!!
    Od: "Pedro" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kalkulator jest darmowy. Jest to arkusz kalkulacyjny Excell.
    Warunek darmowego użytkowania to rozesłanie go znajomym, których może
    zainteresować - tylko za darmo.
    Możesz się dowiedzieć:
    1.Ile będziesz brał pieniędzy do kieszeni gdy uzgodnisz z pracodawcą brutto,
    2.Ile będzie Cię kosztował pracownik gdy przyznasz mu podwyżkę, lub się z
    nim umówisz na płace netto
    3.Jak będzie wyglądał list płac tego pracownika w całym roku kalendarzowym
    4.Osoby "wchodzące w progi podatkowe, dowiedzą się jakie konsekwęcje w ciągu
    roku kalendarzowego będą ponosić.

    Kalkulator jest uniwersalny i przydatny nie tylko w roku 2002. Po zmianie
    danych można zrobić sobie plan zarobków na rok przyszły.

    Ja osobiście wykorzystuję go do budżetowania płac pracowników na stopniu
    kierowniczym, którzy zarabiają duże kwoty.

    W razie niezrozumienia programu, na stronie głównej znajdziesz do mnie
    kontakt. Zadzwoń, a udzielę Ci wyjaśnień.

    Pozostaję z szacunkiem

    Piotr Nazarewicz
    n...@f...pl