eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzesuniecie wyplaty pensji a koszty uzyskania przychodu › RE: Przesuniecie wyplaty pensji a koszty uzyskania przychodu
  • Data: 2002-02-28 18:25:22
    Temat: RE: Przesuniecie wyplaty pensji a koszty uzyskania przychodu
    Od: a...@p...pl (Agnieszka Matysiak) szukaj wiadomości tego autora

    oczywiscie, ze za 12 m-cy

    -----Original Message-----
    From: o...@n...pl
    [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of groc
    Sent: Thursday, February 28, 2002 7:15 PM
    To: p...@n...pl

    w mojej firmie w czerwcu przesunięto wypłatę pensji z 28 każdego miesiąca na
    2 każdego miesiąca. W związku z tym w 2001r. dostałem tak jakby 11 pensji bo
    12 (za grudzień) była wypłacona już w styczniu 2002r.
    I teraz pytanie czy koszty uzyskania przychodu za 2001 mam wpisać do PIT 37
    za 11 czy za 12 miesięcy?
    Pozdrawiam i czekam na jakieś info
    G.