  • 1. Data: 2005-06-22 16:01:16
    Temat: Pytanie o ryczałt ewidencjowany
    Od: "Makro" <t...@t...com>

    Jak zaksięgować przy ryczałcie od przychodów ewidencjowanych ..........

    1.zwrot towaru ? jeśli wcześniej wpisałem jego sprzedaż jako przychód
    2.zaginięcie towaru podczas przesyłki ? tak samo jak wyżej

    pozdrawiam

    Makro

  • 2. Data: 2005-06-23 22:42:32
    Temat: Re: Pytanie o ryczałt ewidencjowany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Jun 2005, Makro wrote:

    >+ Jak zaksięgować przy ryczałcie od przychodów ewidencjowanych ..........
    >+
    >+ 1.zwrot towaru ? jeśli wcześniej wpisałem jego sprzedaż jako przychód

    Hm... ja tam na ryczałcie się nie znam.
    Ale dziwię się że ujemna sprzedaż nie jest oczywista...
    Co inaczej mogłoby mieć miejsca ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-10-05 15:06:05
    Od: narratorek<n...@i...pl>

    A jak koszt przesyłki ? Na ile procent? I zaznaczam ze nie chce kosztu przesylki
    wliczac w cene !
    pozdrowki
    narratorek

    -> http://usenet.pomocprawna.info