  • 1. Data: 2005-06-22 14:14:16
    Temat: handel wewnatrzunijny a stawka vat
    Od: Marcin Czubala <i...@c...com.pl>

    witam, czy ktos jest w stanie mi odpowiedziec na pytanie jaka powinna byc
    stawka vat, jezeli produkuje dany towar we Francji i nastepnie jest on
    wysylany automatycznie z Francji do mojego niemieckiego odbiorcy, czyli
    defakto towar nigdy nie trafia do Polski. Od producenta z Francji dostaje
    fakture z 0% vat, natomiast pytanie nasuwa sie z jaka stawka vat powinienem
    wystawic rachunek mojemu odbiorcy w Niemczech, skoro towar nie trafia do
    Polski. Posiadam vat unijny, aczkolwiek dostalem taka informacje, ze byc
    moze powininen zarejestrowac sie jako platnik vatu w Niemczech i wystawiac
    fakture z 16% podatkiem, ale to chyba paranoja jakas... Z gory dziekuje za
    informacje! Marcin

  • 2. Data: 2005-06-22 15:05:31
    Temat: Re: handel wewnatrzunijny a stawka vat
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    A slyszales o transakcjach trójstronnych (od art. 135) ?

    Pzdr
    Wojtek

    Uzytkownik "Marcin Czubala" <i...@c...com.pl> napisal w
    wiadomosci news:BEDF30C7.195FF%info@currentlyprocessing.com.pl.