eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPytanie o rozliczenie laptopa PKPiRPytanie o rozliczenie laptopa PKPiR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newshu
    b.sdsu.edu!postnews.google.com!e65g2000hsc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: a...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pytanie o rozliczenie laptopa PKPiR
    Date: 16 Apr 2007 01:58:28 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 193.243.147.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1176713908 19771 127.0.0.1 (16 Apr 2007 08:58:28 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2007 08:58:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.0 Symantec_Web_Security (3.0.1.76)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e65g2000hsc.googlegroups.com; posting-host=193.243.147.201;
    posting-account=Kh0p6g0AAACiqqLMCNrLypzjtw2GXFvf
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:181183
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam. 1 stycznia 2007 założyłem dg - usługi i jestem na PKPiR (nie
    jestem VAT-owcem). Mam kilka pytań związanych z zakupem komputera:
    1. Mam swoj prywatny komputer stacjonarny ktory chce wymienic na nowy.
    Czy w momencie rozpoczęcia działalności powinienem go wprowadzać do
    ewidencji wyposażenia jak korzystam z niego prywatnie i służbowo?
    2. Jak kupie komputer (laptopa) na działalność w kwocie 3000brutto to
    wprowadzam do PKPiR cala kwote jako koszty pozostałe tak? I wprowadzam
    go do ewidencji wyposażenia? Stary komputer chce sprzedać ale drukarka
    pozostaje ta co mam, czy mam ją wpisać do ewidencji razem z laptopem
    jako jeden zestaw??? Jesli tak to jak to poprawnie zrobić?
    3. Czy np. jak kupie tylko komputer tak jak mowilem do 3000zl, a za
    miesiąc dokupie do niego jakis osprzet dodatkowy np za kwote łaczna
    600zł (konkretnie do uzytkowania internetu) to po tym miesiacu caly
    komputer musze wpisac i zakwalifikowac go jako srodek trwały? czy do
    ewidencji wyposażenia wpisuję tylko komputer czy równiez ten osprzęt?
    Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1