  • Data: 2007-04-15 19:40:17
    Temat: Pt 37B rozliczenie zdrowotnego
    Od: "robro" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może juz było ale w której pozycji rozliczyc zwrot składki zdrowotnej czy
    nie w pozycjii 37..

    Dalej co się dzieje gdy na poczatku roku miałem większe dochody i zapłaciłem
    już od tego podatek ale na koniec roku po zsumowaniu dochodu okazało sie, że
    dochód wynosi tylko część wcześniejszego.

    Co sie dzieje z podatkiem zapłaconym?

    Do zwrotu czy też do rozliczenia np. ze zwrotem składek zdrowotnym lub jakos
    inaczej