    From: <p...@b...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przepisanie domu - darowizna? Rozdzielnosc?
    Date: 12 Aug 2002 10:36:28 +0200

    Witam!
    Mam problem. Moze ktos ma doswiadczenie w tej materii.

    Chodzi mi o przepisanie domu. Z rodzicow na syna. Interesuje mnie jak zrobic to
    najtaniej. Czy koszty takiego postepowania sa wysokie? Jak sie do tego zabrac?
    Moze sa jakies obejscia, ktore pozwalaja zaoszczedzic troche kasy.

    Przy okazji zastanawiam sie nad wprowadzeniem rozdzielnosci majatkowej
    rodzicow. Czy postepowanie w tej sprawie jest skomplikowane i kosztowne?

    Pozdrowienia i z gory dzieki za odpowiedz.