  • Data: 2002-08-12 17:37:02
    Temat: Re: Przepisanie domu - darowizna? Rozdzielnosc?
    Od: "Sl@o" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@b...de> napisał w wiadomości
    news:31e1.00000080.3d57738b@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Mam problem. Moze ktos ma doswiadczenie w tej materii.
    >
    > Chodzi mi o przepisanie domu. Z rodzicow na syna. Interesuje mnie jak
    zrobic to
    > najtaniej. Czy koszty takiego postepowania sa wysokie? Jak sie do tego
    zabrac?
    > Moze sa jakies obejscia, ktore pozwalaja zaoszczedzic troche kasy.
    >
    > Przy okazji zastanawiam sie nad wprowadzeniem rozdzielnosci majatkowej
    > rodzicow. Czy postepowanie w tej sprawie jest skomplikowane i kosztowne?
    >
    > Pozdrowienia i z gory dzieki za odpowiedz.

    Wprowadz wspolnosc majatku na tym majatku, np. Twoje 10%, a dotychczasowych
    wlascicieli reszta, a nastepnie zniec wspolnosc majatkowa pozostawiajac
    sobei majatek, a reszcie nic, ewentualnie majatek ruchomy. Ot i wszystko. Do
    dzis nie rozumiem po co zostawiono taka luke prawna. Ja z tego nie
    korzystalem, bo mnie jakos odrzuca, ale slyszalem, ze jest to powszechne.

    Pzdr
    Sl@o