  • 1. Data: 2007-07-10 16:05:29
    Temat: Prywatny sprzęt i wliczanie materiałów eksploatacyjnych w koszty
    Od: t...@o...pl

    Witam

    Jak to jest z wliczaniem w koszty materiałów eksploatacyjnych, jeśli
    sprzęt, którego dotyczą, jest prywatny (został kupiony przed
    założeniem firmy) - można to czynić czy nie? Mam np. komputer sprzed
    założenia firmy i dokonuję zakupu ryzy papieru, atramentu czy płyt CD.
    Albo telefon od dawien dawna i kupuję karty prepaid do niego. Jeśli
    nie mogę wliczać, to z jakich przepisów to wynika? I czy można w jakiś
    sposób z takiego komputera prywatnego zrobić firmowy?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
    Tomek